لوپ لایت
پردیس شاپ - فروشگاه آنلاین صنعت برق

ریسه ۲۸۳۵ SMD LED در همه رنگ ها موجود هستند. این ریسه ها از یک PCB با عرض ۲ اونس ۱۰ میلی متر برای پراکندگی موثر گرما استفاده می کنند. به همین دلیل در هنگام نصب به گرماگیر اضافی نیاز ندارند. نوع ۲۴ ولت این ریسه های LED  بیشتر در دسترس هستند، زیرا جریان را بهتر حمل می کنند. خروجی لومن در حدود ۱۳۲۰-۱۴۴۰ لومن در متر است (بسته به رنگ آن). به دلیل روشنایی زیاد، این ریسه ها را به عنوان روشنایی عمومی یا جایگزینی لوله های فلورسنت و هالوژن ها استفاده می کنند.

ریسه های SMD LED 2835 نسبت به SMDهای دیگر جدیدتر محسوب می شوند. برخی این ریسه ها را جایگزینی کارآتر برای ریسه های SMD 5050 می دانند. به طور متوسط این ریسه ها ۲۰% نور بیشتر تولید می کنند. این ریسه های نواری به پراکندگی بهتر گرما، قابلیت اطمینان بالا و طول عمر بالا معروف هستند. LED بزرگتر همیشه به معنای نور بیشتر نیست. بنابراین سایز ریسه SMD LED 2835 با تراشه های نسبتا کوچک نباید شما را نگران کند. برای درک مقدار روشنایی تولیدی یک ریسه نوری، بهتر است به میزان لومن تولیدی توجه کنید.

همانطور که گفته شد، نوع تراشه SMD تفاوت چندانی ایجاد نمی کند. هر نوع ریسه ای که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، مناسب است. به دلایلی که بارها بیان کردیم (کیفیت نور، قابلیت اطمینان و رنگ بندی متنوع) پیشنهاد می شود حتما از ریسه های لوپ لایت استفاده کنید. ریسه های تولیدی این شرکت تمام شایستگی های یک ریسه استاندارد را دارا هستند. به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده ریسه های نوری با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه، نام لوپ لایت تضمین کننده کیفیت ریسه هاست.

محصولات مشابه