تابلو کامپوزیت آروین صنعت بسپار

شرکت آروین صنعت بسپار که یک گروه تولیدی مهندسی است، در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید قطعات کامپوزیتی تاسیس شد و بصورت تخصصی در حوزه مواد BMC/SMC فعالیت خود را آغاز نمود. امروزه تابلو کامپوزیت آروین صنعت بسپار در این مجموعه از بهترین مواد کامپوزیتی ساخت مجموعه آروین صنعت بسپار تولید میگردد.

امروز و پس از گذشت ۱۵ سال، شرکت آروین صنعت بسپار این افتخار را دارد که علاوه بر تولید بخش عظیمی از مواد BMC/SMC جهت صنایع خودرویی و الکتریکی؛ نه تنها پاسخگوی بسیاری از مسائل صنعت با استفاده از این مواد بوده است بلکه بسیاری از پروژه­های جدید را با تکیه بر دانش فنی و توان طراحی خود، ارتباط با مراکز علمی کشور و همچنین شرکت­های معتبر بین المللی فعال در عرصه کامپوزیت، معرفی و به اجرا گذاشته است.

پردیس شاپ - فروشگاه آنلاین صنعت برق
آروین صنعت بسپار باکس

محصولات کامپوزیتی صنعت برق

طراحی اسکام آلمان

یکی از نقاط قوت باکس های برند آروین طراحی با رعایت استانداردهای جهانی و طبق طراحی شرکت اسکام آلمان است. این طراحی شامل بدنه و لولا یکپارچه می شود.

لولا با جنس مواد کامپوزیتی

به دلیل استقاده از لولای کامپوزیتی به جای لولای فلزی، میزان سایش و خورندگی ناشی از باز و بسته شدن درب تابلو رفع شده و لولا باعث ایجاد حفره یا آسیب در بدنه نمیگردد.

مسیر آبرو

نقطه قوت دیگر باکس های آروین مسیر آبرو تعبیه شده در باکس است که در صورت ورود آب، در مسیر آبرو قرار میگیرد و باعث جلوگیری از آسیب رسانی به تجهیزات درون باکس میگردد.

استاندارد ULV0

ساخت تابلوهای کامپوزیتی طبق استاندارد ULV0 انجام شده است و در صورت بروز احتراق، به دلیل جنس مواد آتش در زمان کمتر از ۱۰ ثانیه خاموش میگردد.

مواد کامپوزیتی

مواد کامپوزیتی استفاده شده در ساخت تابلوهای آروین از نوع BMC و SMC هستند که علاوه بر رعایت کردن استانداردهای جهانی، کیفیتی بسیار بالاتر از سطح استانداردها را ارائه مینماید.

پین پلیمری تقویت شده

پین پلی مری تقویت شده ای که پشت درب تابلو تعبیه شده است با تحمل فشار بالای ۱۰۰ کیلوگرم در صورت بروز ضربه به درب باکس خود را فدا کرده و از آسیب به درب باکس جلوگیری میکند و درب باکس در اثر آسیب های فیزیکی و ضربات شکسته نخواهد شد.

قیمت

باکس های برند آروین صنعت بسپار به دلیل تولید مواد اولیه کامپوزیتی درجه ۱ در کارخانه ی مجموعه آروین، با قیمتی بسیار مناسبتر در بازار کشور ارائه می شوند.

خدمات و پشتیبانی

باکس های آروین با پشتیبانی و گارانتی ۱۵ ساله خدمت مشتریان گرامی عرضه میگردد.

امکان استفاده مدولار

بر خلاف تابلوهای موجود، باکس های آروین با بدنه ای فلت طراحی شده اند و دارای لبه در سطح بدنه نیستند که این مهم امکان استفاده چندین تابلو در کنار یکدیگر به صورت پیوسته را فراهم میکند.

صفحه نصب داخلی

علاوه بر بدنه، درب و لولا، صفحه ی داخلی نصب تجهیزات باکس نیز از جنس بهترین مواد کامپوزیت تهیه شده است.

کامپوزیت در کاربردهای الکتریکی و تابلو کامپوزیت آروین صنعت بسپار

این مواد ذاتا عایق بوده (بر خلاف جعبه­ های فلزی) و کیفیت عایق آن­ها به دلیل ساختار ماده به شکل کم نظیری بالاست و کاملا با مواد سرامیکی رقابت می ­کند. به گونه­ ای که عدد دی الکتریک آن­ها بالای ۲۰ کیلوولت می­ باشد. استفاده از این مواد در تولید تابلو کامپوزیت آروین صنعت بسپار باعث ایجاد ویژگی های فراوانی در این باکس ها شده است.

ویژگی ها

  • مقاومت الکتریکی بالا

  • تحمل قوس های الکتریکی

  • حفظ مقاومت و مشخصه های مکانیکی در دمای بالا

  • مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش

  • دوام طولانی در برابر شرایط محیطی

باکس آروین صنعت
مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش
0%
دوام طولانی در برابر شرایط محیطی
0%
تحمل قوس های الکتریکی
0%

تاییدیه ها

تست IP

تست دی الکتریک

تست UL و UV

توزیع برق ایران

توزیع برق مشهد