لوپ لایت
پردیس شاپ - فروشگاه آنلاین صنعت برق

تراکم بالای این ریسه ها منجر به تولیدی نور شفاف و یکنواخت می شود. این ریسه ها با چگالی شار بالا، روشنایی یکنواخت با کیفیت بالا با شدت نور تا ۲۷۰۰ لومن در متر ارائه می دهند.

این ریسه ها از LED های با کیفیت بالا استفاده می کنند. این امر منجر به درخشندگی زیاد با شاخص رندر رنگ بالا ۸۰ (حداقل) می شود. بدلیل CRI بالای ۸۰ این ریسه ها، از آن ها برای نورپردازی های حرفه ای که کیفیت رنگ بسیار حیاتی است، استفاده می شود. به عنوان مثال، نورپردازی برای برجسته کردن محصولات در فروشگاه یا نمایشگاه های تجاری.

ریسه های LA-FLAT120 برای عملکرد بی نقص و قابل اعتماد در طول عمر طولانی آن ساخته شده اند. کارایی، کیفیت نور و نگهداری بالای لومن به دلیل تراکم بالا و عدم استفاده از سیم تضمین می شود. تراشه های LED با مواد مخصوصی بسته بندی شده اند. این بسته بندی پایداری رنگی بسیار خوبی را در برابر انواع مختلف شرایط عملکرد ارائه می دهند. این بسته های LED با استفاده از تجهیزات کاملاً خودکار، برای پایداری اتصال لحیم کاری مقاوم، با اتصال باند، چاپ شابلون و لحیم کاری مجدد لحیم می شوند. همچنین این ریسه ها از نوارهای مسی نورد شده استفاده می کنند تا قابلیت انعطاف پذیری بالا رود. به همین دلیل، به راحتی در برابر خط نور آن خم می شوند. فویل های مسی دو لایه همچنین مدیریت حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهند. این امر آن ها را قادر می سازد تا نصب با تراکم زیاد LED ها را در خود جای دهد.

چرا ریسه های LED SMD 2835، با تراکم ۱۲۰ لوپ لایت را انتخاب کنیم؟

تراشه LED لوپ لایت از بهترین مارک های تراشه های ال ای دی استفاده می کند. این تراشه های LED از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ما همیشه روی کیفیت بالا تمرکز می کنیم.

شاخص رندر رنگ: لوپ لایت از شاخص رندر بالای ۸۰ در تراشه ها استفاده می کند. همچنین، در موارد خاص از تراشه های بالاتر هم استفاده می کنیم. گزارش آزمایش برای هر دسته از چراغ نوار LED لوپ لایت قابل ارائه است!

یکنواختی نور: یکنواختی نور برای همه مشتریان بسیار مهم است. مخصوصا اگر نور رنگی باشد، نور غیریکنواخت حتما توجهات را به خود جلب خواهد کرد!

ضد آب و گرد و غبار: لوپ لایت نه تنها فرآیند ضد آب سنتی IP65 ،IP67 ،IP68 را ارائه می دهد، بلکه فرآیند اکستروژن سیلیکون جدید برای درجه بندی ضد آب IP65، IP66، IP67 و IP68 در محفظه های شیر بدون نقطه را ارائه می دهد. بیشتر قالب های ضد آب ما حالت خصوصی دارند.

مجموعه گسترده ای از ریسه های انعطاف پذیر نئون فلکس را در لوپ لایت مشاهده کنید. این ریسه ها روشی نوآورانه برای روشنایی انواع فضاها و امکانات فراهم می کنند. ریسه های Neon Flex دارای طراحی های چشمگیری است که به فضاهای نصب شده روح می بخشد. زیبایی بی نظیر و کارایی بی نقص را از این ریسه ها بخواهید. نوار انعطاف پذیر نئون گزینه اصلی بسیاری از مکان های عمومی و تجاری برای نورپردازی و تبلیغات است. این ریسه ها کمک می کنند تا فضایی شاداب و پرانرژی بوجود آید.

ریسه های نئون فلکسی موجود در لوپ لایت از مواد محکم و سبک های ابتکاری ساخته شده است که باعث دوام می شوند. انعطاف پذیری این ریسه ها منجر به به اطمینان از عدم لرزش در هنگام روشنایی می شود. بنابراین، برای کارایی مطلوب، روشنایی فوری توزیع شده تولید می کند. ریسه انعطاف پذیر نئون به راحتی قابل نصب و نگهداری است. این ویژگی باعث می شود تقریباً برای همه خانه ها و موسسات و مکان های تجاری مناسب باشند.

با ظاهر زیبا و بهره وری انرژی بی نظیر، ریسه های نئون فلکسی که در سایت یافت می شود، از بهترین انواع این دسته است. این ریسه ها مقدار کمی انرژی الکتریکی مصرف می کنند. اما به اندازه کافی روشنایی ایجاد می کنند. ریسه انعطاف پذیر نئون بهترین گزینه برای صرفه جویی در هزینه های برق است. به دلیل شکل ها و طرح های دیدنی و جذاب آنها، با استقبال فراوانی مواجه شده اند. ریسه های نئون فلکسی لوپ لایت با تنوع بی نظیر کاملا متناسب با سلیقه و ترجیحات مشتریان است. با مراجعه به سایت Looplight.ir، همه خریداران مناسب ترین ریسه مورد نظر خود را پیدا می کنند. عملکرد بالای این ریسه ها هزینه ای که برای آنها خرج می شود را جبران می کند.

ریسه ال ای دی مدل نئون فلکسی

نسل جدید نئون ها هستند که بر خلاف نئون های شیشه ای قدیمی که گاز در داخل انها بود از ال ای دی نواری تشکیل شده اند. ال ای دی نواری درون این نئون ها از چیپ ۲۸۳۵ و تراکم ۱۲۰ است. که درون سیلیکون مانندی قرار گرفته اند. سایز این ریسه ال ای دی های مدل نئون فلکسی ۱۵*۱۵ میلیمتر است که سمت ۱۵ میلیمتر آن نور میدهد.این نئون فلکسی ها در پنج رنگ موجوداست-انبه ای /آفتابی / نچرال / سفید / آبی . این ریسه ال ای دی ها در هر متر — میلی آمپر جریان میکشند.و با برق ۲۲۰ ولت کار میکنند.

محصولات مشابه