لوپ لایت
پردیس شاپ - فروشگاه آنلاین صنعت برق

این ریسه ها در حوزه نورپردازی خصوصا نور مخفی (هنگامی که منبع نور پنهان است) بسیار پر کاربرد هستند. از ویژگی های اصلی این ریسه ها که منجر به اقبال زیاد مشتریان به آن ها شده است می توان به مصرف پایین برق، دوستدار محیط زیست، تنوع رنگ، نور شفاف، انعطاف پذیری بالا، وزن کم و خاصیت ضد آبی اشاره کرد. توجه داشته باشید که مجموعه لوپ لایت اولین و بزرگترین تولیدکننده ریسه های نوری بدون سیم در خاورمیانه است. بدون سیم بودن این محصولات موجب می شود که این ریسه ها دارای طول عمر بیشتری باشند، مقاومت بیشتری در مقابل نور خورشید دارند، کم مصرف تر هستند، دارای قطعی به مراتب کمتری در مدار خود هستند و راندمان نوری بالاتری نسبت به مدل سیم دار خود هستند.

از این ریسه ها برای مقاصد مختلفی می توان استفاده کرد. از جمله: سقف خانه و آپارتمان، تزیین کمد و کابینت، نورپردازی فضای شهری، تزیین حیاط و نمای بیرونی خانه ها.

روشنایی مسیر:

این سبک از ریسه ها به دلیل نوع لینیر (خطی بودن) روش بسیار کاربردی و مناسب در جهت مشخص کردن و راهنمای مسیرها می‌باشد. بنابرین می‌توان از این نوع ریسه های LED در کنار مسیر‌ها و راهرو‌ها یا حتی زیر پله‌ها یا پشت نرده‌ها استفاده کرد که حتی در تاریکی شب هم بتوان به راحتی مسیر را پیدا کرد. محصول ال ای دی نواری ۲۸۳۵ تراکم ۶۰ کم مصرف نیز قابل استفاده در جهت این نوع کارایی نیز می باشد.

کابینت و کمد:

در آشپزخانه‌ها برای روشن کرد فضای کار زیر کابینت ها یا داخل کمد ها از ریسه های ال ای دی استفاده می کنند که نور یک دستی را به فضا می دهد.

نما:

یکی مهمترین فاکتور ها برای زیبا سازی نما، نحوه نورپردازی آن است. که این ریسه ها کمک بسزایی به طراح ها می کند تا طرح روشنایی مورد علاقیشلن را پیاده کنند و طرح معماری خود را یونیک سازند.  مخصوصا محصول ریسه SMD LED با تراشه ۲۸۳۵ تراکم ۶۰ Low Voltage – با تکنولوژی بدون سیم با توجه به میزان و شدت نور بالا در این مسیر به شما کمک شایانی خواهد کرد.

ریسه LED جریان ثابتی از نور فوق العاده یکنواخت را بدون محدودیت آمپر مدار و افت ولتاژ در کل ریسه پخش می کند. تراشه های IC کنترل جریان اختصاصی تضمین می کنند که هر LED دارای همان میزان آمپر خاص است. تنظیم فعلی پردازنده خطرات افت ولتاژ معمول در بسیاری از سیستم های روشنایی LED خطی را برطرف می کند. در عین حال LED ها را از حرارت بیش از حد محافظت می کند.

ویژگی های محصول:

روشنایی خطی با چگالی بالا

تخته PCB انعطاف پذیر دو لایه، نورد شده و دارای اتلاف حرارت با کارایی بالا

پایداری نقطه ای رنگ و نگهداری عالی لومن

ارائه عالی رنگ برای ترکیب دقیق رنگ

قابل برش در ۶ گره LED برای اجرای کوتاه تر

قابل اتصال و استفاده برای طول تا ۲۰ متر

دمای رنگ: ۳۰۰۰K ، ۴۰۰۰K ، ۵۷۰۰K ، ۶۵۰۰K

منبع تغذیه ۲۴ ولت DC کار می کند

پشتیبان چسب ۳M

محافظت در برابر نفوذ IP20

ریسه نوری با تراکم های مختلف

محصولات مشابه